سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم

آموزش نرم افزارهای سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی شرکت اقلیم کار و توسعه مازندران

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم
تیم آموزشی وبلاگ سنجش از دور و GIS مازندران ، با در اختیار داشتن کارشناسان فن در حوزه های سنجش از دور و GIS با سابقه انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده می تواند در طرحهای پژوهشی به دانشجویان و محققان خدمات رسانی کند.انجام پروژه های سنجش از دوری و تجزیه و تحلیل انواع تصاویر ماهواره ای و همچنین ایجاد و توسعه نرم افزارهای GIS و راه اندازی انواع پروژ های مرتبط از قبیل Webgis ، SDI و…از جمله فعالیت های این تیم میباشد.
راه های ارتباط با ما
ایمیل: khalil.gh3@gmail.com
تلگرام: khalilgholamnia@
شماره تماس: 09115733387
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۷
خلیل غلام نیا

سؤالات متداول اساتید از دانشجو در  جلسه_دفاع:


🔸اگر شما در جلسات دفاع دانشجویی زیادی شرکت داشته باشید متوجه می شوید که اساتید یک سری سوالات متداول از دانشجویان می پرسند. فرقی نمی کند که در چه رشته تحصیلی قرار داشته باشید چون این سوالات متداول به صورت کلی هست و جدای از سوالات تخصصی شما می باشد. در صورتی که شما از قبل آمادگی پاسخ به این سوالات را داشته باشید می تواند در نمره و امتیاز شما بسیار تاثیر داشته باشد هرچند که در سوالات تخصصی اندکی ضعیف تر باشید. 


👈برخی از سوالات متداول به این صورت هست که:


1️⃣ چرا این موضوع را برای پایان نامه خود انتخاب کرده اید؟

🔹ممکن است شما دچار سردرگمی شوید و یا این سوال بدیهی به نظر برسد اما هدف استاد این هست که آیا شما در پس این کار دلیل و هدفی هم داشته اید یا صرفا یک روند از پیش تعیین شده را انجام داده اید.


2️⃣ این روش چه برتری نسبت به روش های پیشین که بقیه انجام دادند دارد؟

🔹با پرسیدن این سوال قصد دارند بدانند که آیا شما روش های که افراد قبلی انجام دادند را مطالعه کرده اید و با موضوع و پژوهش خود مقایسه کرده اید؟ پس بهتر است که پژوهش های هم راستا با خودتان را مطالعه و آن ها را با پژوهش خودتان مقایسه کنید.


3️⃣ آیا این روش در عمل هم کاربرد دارد؟

🔹بسیاری از موضوعاتی که دانشجویان کار می کنند به صورت تئوری محور هست و بعد از چند مدت پایان نامه آن ها در کتابخانه دانشگاه خاک می خورد. البته اگر بتوان آن را به صورت مقاله چاپ کنید می تواند برای برخی از افراد مفید باشد. جدای از خوب و بد تئوری بودن موضوع شما به این مساله هم فکر کنید که آیا در عمل هم می توانید این روش را به کار گیرید یا خیر؟


 4️⃣ نوآوری کار شما در چه چیزی هست؟

🔹آخرین سوال متداول که در اینجا برای شما ذکر کردم این هست که آیا در  پایان نامه خود نوآوری نیز داشته اید یا صرفا یک تقلید از دیگران بوده است. چه بهتر که حتی قبل از این که اساتید بخواهند این مورد را از شما بپرسند به عنوان یک مزیت در زمان ارائه و دفاع پایان نامه خود به این نکته اشاره کنید. البته شما باید دلیل قانع کننده ای برای این صحبت خود داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۷:۱۱
خلیل غلام نیا
جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ب.ظ

آموزش Density Slicing

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۵۸
خلیل غلام نیا
جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۷ ب.ظ

آموزش Raster Color Slice

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۵۷
خلیل غلام نیا