سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم

آموزش نرم افزارهای سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی شرکت اقلیم کار و توسعه مازندران

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم
تیم آموزشی وبلاگ سنجش از دور و GIS مازندران ، با در اختیار داشتن کارشناسان فن در حوزه های سنجش از دور و GIS با سابقه انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده می تواند در طرحهای پژوهشی به دانشجویان و محققان خدمات رسانی کند.انجام پروژه های سنجش از دوری و تجزیه و تحلیل انواع تصاویر ماهواره ای و همچنین ایجاد و توسعه نرم افزارهای GIS و راه اندازی انواع پروژ های مرتبط از قبیل Webgis ، SDI و…از جمله فعالیت های این تیم میباشد.
راه های ارتباط با ما
ایمیل: khalil.gh3@gmail.com
تلگرام: khalilgholamnia@
شماره تماس: 09115733387
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۹ ب.ظ

شربت گیاهی تقویت قوای جنسی باسکین رزماری

شربت گیاهی تقویت قوای جنسی باسکین رزماری
قیمت: 12,950 تومان
مکمل شربت 100% گیاهی رزماری، باعث افزایش میل جنسی، تقویتی، مقوی معده، محرک هضم و ترشح اسید معده می باشد که متعاقب آن باعث افزایش انرژی، وزن بدن، بالاتر رفتن حجم عضلات و رشد استخوان خواهد شد.
همچنین تحقیقات متعددی خاصیت ضد سرطان بودن را اثبات کرده است. مصرف منظم عصاره رزماری، عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.

شماره پروانه بهداشتی ساخت: 15/14934
پروانه بهداشت: 11692
شماره ثبت: 31262
شناسنامه ملی محصول : 0160400304590005
فاقد نگهدارنده شیمیای و رنگ


خواص مصرف شربت گیاهی تقویت قوای جنسی باسکین رزماری:


- مکمل خوراکی انرژی زا
- افزایش انرژی و وزن
- حجم ساز
- افزایش میلی جنسی
- سرشار از ویتامین رشد عضلات و استخوان

در آزمایشی بر روی موشهای آزمایشگاهی عصاره الکلی گیاه دارویی رزماری در غلظت های مختلف به مدت شصت روز تست شد. نتایج آزمایش به صورت زیر ارائه شده است. نتایج نشان داد که میزان هورمون تستسترون سرم خون به صورت معنی داری در مقایسه با تیمار شاهد کاهش یافته بود. هرچند نتایج بدست آمده نشان داد که عصاره مصرف شده تاثیری بر روی تعداد کل، جنبندگی و سرزندگی اسپرم ها نداشت. همچنین تغییری در وزن و نسبت وزنی دیده نشد. از طرفی مصرف رزماری میزان اسپرماتوژنی (سلولهای بنیادی تمایز نیافته مردانه) رو افزایش داد. همچنین باعث افزایش سلولهای لیدیگ (سلولهای تولید کننده تستستورن) البته در حضور هورمون LH و اسپرماتید (مرحله ای از تقسیم سلولی مردانه: گامت هاپلوئیدی نر) می شود.

رزماری و قوه جنسی:
علت شهرت رزماری در تقویت قوه جنسی از زمانهای قدیم در بررسی های جدید به این واقعیت برمیگردد که اسانس رزماری در درون ترکیبات خود حاوی مواد روانگردنی است که باعث تقویت حافظه و نیروی ذهنی و عملکرد مغز و اعصاب محیطی می شود. از آنجایی که هورمونهای تنظیم کننده قوه جنسی تحت کنترل مغز می باشند، بهبود یا تقویت عملکرد مغز به صورت غیر مستقیم باعث بهبود و افزایش عملکرد قوه جنسی نیز می گردد.

خواص قابض روغن رزماری از آن یک محرک فیزیکی بسیار عالی ساخته است. هنگامی که بر روی پوست اعمال می شود، اثر خنک کننده و تحریک شهوت نشان میدهد که ممکن است در مناطق حساس هیجان جنسی مردانه را افزایش دهد. همچنین در نعوظ سریعتر و ارگاسم شدید تر اثر قابل ملاحضه ای دیده شده است.علاوه بر این روغن رزماری دارای عطری است که بخوبی میتواند لذت جنسی را در مردان به سبب افزایش بنیه جسمانی افزایش دهد.سینتیا مرویس واتسون، نویسنده کتاب عشق معجون در این کتاب از این گیاه به عنوان افزایش دهنده غرایز جنسی و لذت جنسی، اشاره می کند. برگهای خشک شده رزماری تمامی مواد ضروری لازم برای یک رابطه حنسی سالم را فراهم میکند. آنها درای آهن، کلسیم و ویتامین ب 6 هستند. آهن شامل هموگلوبین بوده که برای تامین خون غنی از اکسیژن به تمام ارگان های مهم بدن از جمله اندام های جنسی لازم و ضروری می باشد. ترکیب غذایی آهن برای مردان جهت داشتن روابط جنسی سالم و قوی بسیار حیاتی می باشد. در حالی که ویتامین ب برای میل جنسی بسیار مفید است و عنصر کلسیم برای افزایش قدرت ارگاسم که ارتباط نزدیکی با میزان کلسیم عضلات بدن دارد بسیار ضروری و حیاتی می باشد. همه این ترکیبات در بافت برگ رزماری موجود می باشد.مصرف رزماری:دوز معمول برای مصرف برگ رزماری حدود 4-6 گرم در روز برای اهداف درمانی می باشد. چای رزماری می تواند با اضافه کردن 2 قاشق چای خوری (10 گرم) از برگ به 1 فنجان (250 میلی لیتر) آب جوش و حدود ده دقیقه دم کشیدن داخل ظرف در دار تهیه و مصرف گردد. چای رزماری را می توان چندین بار در روز تهیه و مصرف نمود. شربت رزماری، نصف یا یک قاشق چای خوری (2 تا 5 میلی لیتر) سه بار در روز مصرف میشود.یکی از راه های مهم برای استفاده از رزماری در قالب اسانس آن است که از شاخ و برگ گیاهان توسط فرآیند تقطیر با بخار مشتق میشود. روغن رزماری دارای کاربرد گسترده ای در آروماتراپی می باشد که در آن برای درمان اضطراب / استرس، اختلال معده، درد عصب، سردرد، بیماری های پوستی، ریزش مو و شوره سر استفاده می شود. همچنین اسانس رزماری به عنوان مشروبات الکلی رزمارینی استفاده میشود.اثرات جانبی:مصرف بیش از حد رزماری باعث تهوع، دل درد، کاهش فشار خون و در استعمال روغن به صورت موضعی در دوز های بالا ممکن است در تحریک پوست و حساسیت های پوستی موثر باشد. 

موارد منع مصرف : کودکان  و زنان باردار
برای افرادی که مشکل قند خون دارند همچنین زنان باردار و شیرده استفاده از این گیاه ممنوع می باشد. این گیاه پتانسیل سقط جنین را دارد. 
طریقه مصرف : هر وعده یک قاشق غذا خوری در یک استکان آب ، قبل از غذا میل شود.
خرید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۵
خلیل غلام نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی