سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم

آموزش نرم افزارهای سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی شرکت اقلیم کار و توسعه مازندران

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم
تیم آموزشی وبلاگ سنجش از دور و GIS مازندران ، با در اختیار داشتن کارشناسان فن در حوزه های سنجش از دور و GIS با سابقه انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده می تواند در طرحهای پژوهشی به دانشجویان و محققان خدمات رسانی کند.انجام پروژه های سنجش از دوری و تجزیه و تحلیل انواع تصاویر ماهواره ای و همچنین ایجاد و توسعه نرم افزارهای GIS و راه اندازی انواع پروژ های مرتبط از قبیل Webgis ، SDI و…از جمله فعالیت های این تیم میباشد.
راه های ارتباط با ما
ایمیل: khalil.gh3@gmail.com
تلگرام: khalilgholamnia@
شماره تماس: 09115733387
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ق.ظ

اسپینر پلاستیکی فندکی چراغ دار سه کاره


اسپینر پلاستیکی فندکی چراغ دار سه کاره
قیمت: 60,000 تومان
این اسپینر از جنس پلاستیک فشرده بوده و با تکنولوژی بالایی ساخته شده است. بسیار سریع و کم صدا می چرخد. دارای ۵ مد چشمک زن است و در پشت آن یک فندک برقی تعبیه شده که با نگه داشتن دکمه مخصوص، می توان آن را فعال کرد و توسط آن سیگار و یا هر چیزی را مشتعل نمود. این اسپینر دارای باتری قابل شارژ می باشد و از طریق تمامی شارژر های اندرویدی قابل شارژ است.

ویژگیهای اسپینر سه کاره:
قابلیت فندک
اسپینر
رقص نور

فیجت برای تمام کسانی که عاداتی از جمله تکان دادن دست یا پاهایشان در حال انجام کار یا مشاهده تلویزیون دارند، کسانی که عادت دارند کنترل تلویزیون را در دست گرفته و با دکمه های آن بازی کنند، کسانی که عادت دارند مدام چیزی در دست داشته و تکان دهند، کسانی که دارای شغل های پر استرس هستند، داشن آموزان و دانشجویانی که در زمان امتحانات خود استرس می گیرند، افرادی که کار تمرکزی انجام می دهند و …. در کل می توان گفت هرکسی که دچار مشکلات عصبی، استرس و تمرکزی است می تواند از فیجت استفاده کند.
فیجت‌ها لوازمی هستند که عملا کار مفید و کاربردی برای شما به همراه نخواهند داشت اما دلیل اینکه اسپینرها در گروه پرفروش‌ترین لوازم در فروشگاه‎‎های اسباب‌بازی فروشی و پیشنهاد روانشناسان و متخصصان اعصاب و روان هستند، احساس آرامشی است که هنگام کار با این وسیله به کاربر دست می‌دهد. این ابزار ضد اضطراب و ضد استرس یکی از بهترین همراهان کاربران در هر محیط برای تمدد اعصاب خواهد بود.
خرید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
خلیل غلام نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی