سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم

آموزش نرم افزارهای سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی شرکت اقلیم کار و توسعه مازندران

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم
تیم آموزشی وبلاگ سنجش از دور و GIS مازندران ، با در اختیار داشتن کارشناسان فن در حوزه های سنجش از دور و GIS با سابقه انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده می تواند در طرحهای پژوهشی به دانشجویان و محققان خدمات رسانی کند.انجام پروژه های سنجش از دوری و تجزیه و تحلیل انواع تصاویر ماهواره ای و همچنین ایجاد و توسعه نرم افزارهای GIS و راه اندازی انواع پروژ های مرتبط از قبیل Webgis ، SDI و…از جمله فعالیت های این تیم میباشد.
راه های ارتباط با ما
ایمیل: khalil.gh3@gmail.com
تلگرام: khalilgholamnia@
شماره تماس: 09115733387
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ق.ظ

عطر اینوکتوس Invictus

عطر اینوکتوس Invictus
قیمت: 29,000 تومان
پاکو رابان اینویکتوس PACO RABANNE INVICTUS
30ml

این عطر بهترین حس های بویایی را در انسان زنده می کند و تقریبا هر انسانی با هر سلیقه ای از استشمام بوی این محصول لذت خواهد برد.
اسانس ترکیبی این محصول فرانسوی و دارای تاییده سیب سلامت سازمان غذا و دارو می باشد.
شماره پروانه بهداشتی ساخت : 21/16997

مناسب برای آقایان
نوع عطر : EDP  ادوپرفیوم
گروه بویایی: چوبی آبزی

عطار: الیویر پولجه, دومنیک روپین, آن فلیپو, ورونیک نایبرگ
طبع: خنک و اندکی تند

کمپانی Paco Rabanne در جولای 2013 عطری شکست ناپذیر را برای مردان ورزشکار توسط چهار شخصیت برجسته صنعت عطر و ادکلن به نام های Veronique Nyberg و Anne Flipo وOlivier Polge و Dominique Ropion طراحی و به بازار ارائه نمود. این محصول نشان دهنده قدرت، پویایی و انرژی می باشد. عطری که با رایحه گریپ فروت و پرتقال ماندارین آغاز می شود. در رایحه میانی شکوفه جاسمین و در رایحه های پایانی چوب گایاک، نعناع هندی، خزه، بلوط و عنبر سائل این محصول را همراهی می کنند.
کاری متفاوت که در سال 2013 از آن رونمایی شد. اینویکتوس ظاهری شبیه به یک جام دارد و به صورت غیرمستقیم اسپرت بودن رایحه خود را به بیننده القاء می‌کند. به غیر از ظاهر متمایز، این محصول نام منحصر به فردی هم دارد که از ریشه لاتین گرفته شده و معنای آن «شکست ناپذیر» است.

اینویکتوس را باید کاری ادویه‌ای دانست که اصطلاحا به این نوع کارها تند گفته می‌شود. همچنین رایحه‌های آکواتیک موجب خنکی این رایحه شده است.

اسانس اولیه : گریپ فروت , آب دریا , نارنگی ماندارین
اسانس میانی : یاس , برگ خشک برگبو
اسانس پایه : خزه درخت بلوط , چوب گایاک , کهربا , نعناع هندی

توجه: نوع اورجینال این عطر دقیقا با همین ظاهر و شکل قیمتی بالغ بر 250000 تومان دارد که اکنون شما می توانید با قیمت بسیار کمتر و با کیفیت فوق العاده بالا این عطر منحصر به فرد را تهیه نمایید.
خرید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
خلیل غلام نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی