سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم

آموزش نرم افزارهای سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی شرکت اقلیم کار و توسعه مازندران

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم
تیم آموزشی وبلاگ سنجش از دور و GIS مازندران ، با در اختیار داشتن کارشناسان فن در حوزه های سنجش از دور و GIS با سابقه انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده می تواند در طرحهای پژوهشی به دانشجویان و محققان خدمات رسانی کند.انجام پروژه های سنجش از دوری و تجزیه و تحلیل انواع تصاویر ماهواره ای و همچنین ایجاد و توسعه نرم افزارهای GIS و راه اندازی انواع پروژ های مرتبط از قبیل Webgis ، SDI و…از جمله فعالیت های این تیم میباشد.
راه های ارتباط با ما
ایمیل: khalil.gh3@gmail.com
تلگرام: khalilgholamnia@
شماره تماس: 09115733387
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

Arc Hydro نوار ابزارها، منوها، و و ابزارهای geoprocessing ارائه می کند که به شما اجازه می دهد محیط مدل سازی یکپارچه ای را برای داده های هیدرولیکی در نرم افزار ArcGIS ایجاد کنید. شما می توانید ArcGIS را به همراه ابزارهای geoprocessing موجود در ArcHydro برای ساخت مدل های geoprocessing از منابع آبی خود به کار بگیرید، که نتیجه آن می تواند در محیط های دسکتاپ و وب مورد استفاده قرار گیرد.

 

با استفاده از آرک هیدرو چه کاری می توانید انجام دهید؟

  • ایجاد نقشه های پایه (basemap) و داده هایGIS که از شبیه سازی های شما پشتیبانی کرده و از اطلاعات هیدرولیک (نوع خاک، کاربری اراضی، پوشش گیاهی)، توپوگرافی (مساحت، شیب)، و توپولوژیک (ارتباط، شبکه) استفاده می کنند.
  • ترکیب سازه های ساخته شده به دست انسان با شبکه های جریان برای یکپارچه سازی داده ها و محیط مدل سازی جریان های آبی به منظور مدیریت دارایی ها و پشتیبانی از مدل سازی هیدرولوژیکی.
  • بررسی داده های خود برای آشکار کردن شرایط جریانی که ممکن است نادیده گرفته شده باشند(به عنوان مثال، تغییرات شیب یا خاک).
  • یکپارچه سازی داده های مکانی و زمانی.
  • گرفتن ورودی داده ها از مدل های هیدرولوژیکی و هیدرولیکی خارجی.
  • نمایش نتایج شبیه سازی خود بر روی نقشه و ادغام با دیگر آنالیزهای GIS از قبیل مسیریابی وسایل نقلیه و آنالیز تاثیر (impact analysis).
 

 

 

نتیجه تصویری برای ‪archydro‬‏

 

دانلود نرم افزار

نظرات (۱)

سلام. چرا لینکتون کار نمی کنه؟
پاسخ:
باسلام
از این مسیر امتحان کنید و دانلود کنید
http://downloads.esri.com/archydro/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی