سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم

آموزش نرم افزارهای سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی شرکت اقلیم کار و توسعه مازندران

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم
تیم آموزشی وبلاگ سنجش از دور و GIS مازندران ، با در اختیار داشتن کارشناسان فن در حوزه های سنجش از دور و GIS با سابقه انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده می تواند در طرحهای پژوهشی به دانشجویان و محققان خدمات رسانی کند.انجام پروژه های سنجش از دوری و تجزیه و تحلیل انواع تصاویر ماهواره ای و همچنین ایجاد و توسعه نرم افزارهای GIS و راه اندازی انواع پروژ های مرتبط از قبیل Webgis ، SDI و…از جمله فعالیت های این تیم میباشد.
راه های ارتباط با ما
ایمیل: khalil.gh3@gmail.com
تلگرام: khalilgholamnia@
شماره تماس: 09115733387
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ

پدیده ژئومورفولوژیکی گل فشان

 پدیده ژئومورفولوژیکی گل فشان از زیباترین پدیده های طبیعی است که از دیدگاه زمین شناسی ساختمانی، زمین شناسی اقتصادی و نیز از جنبه بهداشت و درمان قابل توجه می باشد.

🔷 پراکندگی این لندفرم ها در ایران، در زون فرورانش مکران واقع در ساحل دریای عمان (واقع در استان هرمزگان) و نیز در استان گلستان در حاشیه ساحل خزر می باشد.

🔷 گل فشان های استان گلستان ارتباط نزدیکی با منابع نفت و گاز در منطقه نشان می دهند که در این رابطه می توان به گل فشان های قارنیارق تپه، نفتلیجه و اینجه  اشاره کرد که همگی با خروج گاز، آب حاوی کلرید سدیم و مواد هیدروکربوری فعال می باشند.

🔷 گل فشان قارنیارق تپه، که در زبان محلی به معنی شکم پاره و بیانگر شکافت شکم زمین و فوران مواد درونی آن است، با قطری در حدود 600 متر بزرگترین گل فشان استان گلستان است که رسوبات نمکی، گاز متان و مواد نفتی از آن خارج می شود. این گل فشان با قطر خارجی 700 متر در فاصله 29 کیلومتری شمال شرقی گمیشان و در  12 کیلومتری شمال غربی آق قلا واقع شده است.

آپلود عکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۱
خلیل غلام نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی