سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم

آموزش نرم افزارهای سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی شرکت اقلیم کار و توسعه مازندران

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم
تیم آموزشی وبلاگ سنجش از دور و GIS مازندران ، با در اختیار داشتن کارشناسان فن در حوزه های سنجش از دور و GIS با سابقه انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده می تواند در طرحهای پژوهشی به دانشجویان و محققان خدمات رسانی کند.انجام پروژه های سنجش از دوری و تجزیه و تحلیل انواع تصاویر ماهواره ای و همچنین ایجاد و توسعه نرم افزارهای GIS و راه اندازی انواع پروژ های مرتبط از قبیل Webgis ، SDI و…از جمله فعالیت های این تیم میباشد.
راه های ارتباط با ما
ایمیل: khalil.gh3@gmail.com
تلگرام: khalilgholamnia@
شماره تماس: 09115733387
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ب.ظ

فروچاله ها (Sink holes)

فروچاله ها (Sink holes) یا فروریزش های حفره ای عمیق، از پدیده های ژئومورفولوژیکی کارستی هستند که پراکندگی چشمگیری در سنگ های (کربناته) آهکی در ایران دارند. با توجه به اثرات تخریبی که این پدیده بر روی سازه های مهندسی و بخصوص در نواحی مسکونی می تواند ایجاد کند، از نظر زمین شناسی مهندسی، ژئوتکنیک و زیست محیطی مورد توجه قرار گرفته و در گروه بلایای طبیعی رده بندی می شود.

🔹فروچاله ها را می توان با فناوری سنجش از دور و تصاویر ماهواره ای با توان تفکیک مکانی بالا مطالعه نمود.

🔹در خشکسالی های سالهای اخیر، استان همدان نیز بی نصیب نمانده و دشت های فامنین، کبودرآهنگ و قهاوند واقع در شمال استان همدان به شدت با افت آب های زیر زمینی روبرو شده اند. طبق نظر کارشناسان، سطح آب های زیرزمینی دشت کبودرآهنگ در دوره 32 ساله حدود 28 متر افت داشته است و هر ساله در این دشت به طور میانگین یک متر و 72 سانتی متر کاهش سطح آب وجود دارد.

آپلود عکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۳
خلیل غلام نیا

فروچاله ها (Sink holes)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی