سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم

آموزش نرم افزارهای سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی شرکت اقلیم کار و توسعه مازندران

سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی مازندران.اکتم
تیم آموزشی وبلاگ سنجش از دور و GIS مازندران ، با در اختیار داشتن کارشناسان فن در حوزه های سنجش از دور و GIS با سابقه انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی گسترده می تواند در طرحهای پژوهشی به دانشجویان و محققان خدمات رسانی کند.انجام پروژه های سنجش از دوری و تجزیه و تحلیل انواع تصاویر ماهواره ای و همچنین ایجاد و توسعه نرم افزارهای GIS و راه اندازی انواع پروژ های مرتبط از قبیل Webgis ، SDI و…از جمله فعالیت های این تیم میباشد.
راه های ارتباط با ما
ایمیل: khalil.gh3@gmail.com
تلگرام: khalilgholamnia@
شماره تماس: 09115733387
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 یک  سایت عالی جهت دستیابی به صفحات وب مربوط به  دانشگاه‌های مختلف دنیا :


🔹با این لینک (http://www.bulter.nl/universities/index.asp) وب‌سایتی رو به شما معرفی می‌کنیم که در آن می‌توانید از یک صفحه به تمام دانشگاه‌های جهان و میلیون‌ها استاد دانشگاه در هر رشته‌ای دسترسی داشته باشید. 


🔹استفاده از این وب‌سایت بدین صورت است که پس از ورود به آن شما با لیست قاره‌های جهان که در زیر هر کدام، نام کشورهای آن قاره وجود دارد روبرو می‌شوید و با کلیک کردن بر روی نام هر کشور لیست تمام دانشگاه‌های آن کشور بر روی شما باز می‌شود. مثلاً اگر در قاره آمریکا روی کشور آمریکا کلیک کنید تمام دانشگاه‌های آمریکا برای شما با لینک فعال لیست می‌شود.


🔹سپس با کلیک کردن بر روی نام هر دانشگاه از آن کشور خاص، وب‌سایت دانشگاه موردنظر باز می‌شود و شما از وب‌سایت دانشگاه به تمام دانشکده‌ها و اساتید آن دانشگاه و اطلاعات تماسشان دسترسی دارید.


🔹 این #وب‌سایت برای افرادی که نیاز به کسب اطلاعات دقیق در خصوص مهاجرت به یک کشور و انتخاب دانشگاه مربوطه دارند بسیار مفید است.


👈 لینک دسترسی به سایت :

🔹 All Universities around the World :

🔸 http://www.bulter.nl/universities/index.asp


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۹
خلیل غلام نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی